„Distanční výuka/prezenční výuka“
v termínu 2. - 5. 2. 2021
Dotazníkové šetření bylo anonymní a probíhalo ve dnech 2. – 5. 2. 2021. Bylo určeno žákům školy a jejich zákonným zástupcům, kteří byli k dotazníkovému šetření přizváni vedením školy, které rozeslalo odkazy na dotazník prostřednictvím zprávy přes EduPage.
Dotazníkové šetření bylo rozděleno do jednotlivých kategorií:
1.-2. třída (prezenční výuka)
3.-5. třída (distanční výuka)
6.-9. třída (distanční výuka)
4.-5. třída (distanční výuka)
6.-9. třída (distanční výuka)
Dotazníky pro rodiče obsahovaly 6, případně 7 uzavřených otázek. U všech otázek měli dotazovaní na výběr z definovaných odpovědí.
Dotazníky pro žáky 4.-5. tříd měly 8 uzavřených otázek a 2 otázky otevřené. U dvou otázek mohli dotazovaní zvolit odpověď „jiná“, v nichž odpověď zformulovali sami. U ostatních měli na výběr z definovaných odpovědí.
Dotazníky pro žáky 6.-9. tříd měly 9 uzavřených otázek a 3 otázky otevřené. U dvou otázek mohli dotazovaní zvolit odpověď „jiná“, v nichž odpověď zformulovali sami. U ostatních měli na výběr z definovaných odpovědí.
Dotazníkového šetření se zúčastnilo celkem 408 respondentů, z toho 293 rodičů a 115 žáků.
Cílem dotazníkového šetření pro zákonné zástupce bylo zjistit, zda jsou informace o organizaci výuky poskytované školou dostatečné, do jaké míry zákonní zástupci asistují svým dětem při distanční výuce, jak hodnotí množství zadávaných úkolů/aktivit při distanční výuce, ale i třeba komunikaci s pedagogy.
Cílem dotazníkového šetření pro žáky bylo zjistit, jak hodnotí svůj přístup k distanční výuce, zda je množství zadávaných úkolů/aktivit pro ně zvladatelné, zda dostávají od pedagogů zpětnou vazbu při výuce, čím je pro ně přínosná online výuka přes MS Teams aj.
Celkově z výsledků evaluačního e-dotazníku, který probíhal v termínu 2.2. -5. 2. 2021 vyplývá, že prezenční výuka u 1. a 2. ročníků a distanční výuka u 3. až 9. ročníků na naší škole je celkově žáky i rodiči hodnocena kladně. Žáci i rodiče mají dostatek informací k distanční výuce, dobře funguje i online výuka a přehled všech svých výsledků žáci najdou v EduPage. Pedagogové jsou v kontaktu nejen se svými žáky, ale i s jejich zákonnými zástupci.
Z výsledků šetření lze vyvodit, že učitelé využívají jako hlavní komunikační kanál EduPage, v online výuce pak MS Teams.
Touto cestou děkujeme za spolupráci žákům a jejich zákonným zástupcům.
Vedení školy
Copyright © 2019 - 2024 | ZŠ Karla Jeřábka, Roudnice &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů | Prohlášení o přístupnosti | Cookies